Sova - det bästa som finns.

What´s on your mind?
 
Jag är verkligen tjejen som älskar att sova, finns inget bättre enligt mig.
Men på senare tid så har det blivit mer än möjligt att kunna sova, Vissa nätter så får jag knappt en timmas sömn. Och det är ju inte lika roligt dagen efter sen. Som nu är klockan 03:53 i skrivande stund.
Ingen sömn ännu.. Har försökt dra ner på kvälls kaffet osv, men jag kan inte komma till ro.
Är som ett litet barn som inte vill missa något känns det som. Även om jag är jätte trött när jag lägger mig så PLING fem minuter senare, jätte pigg.
 
Har fått erbjudande om att prova ett "sovtäcke" och det ska jag faktiskt tacka ja till.
Vet inte riktigt hur det ska fungera, men vad har man att förlora om man inte provar.
 
Tror också det är så mycket stress, tankar osv just nu som far omkring.
Är så himla trött på min livssituation just nu så jag kräks snart på den.
Har verkligen tröttnat på att gå hemma efter 7 år, dags att göra något nu, det känns verkligen som tiden är kommen för det. Även om det inte blir att bli egen företagare som fotograf så finns det mycket annat jag gillar.
Fotografera är något jag alltid kommer att göra, men säkert lite mera sidan av.
Frisör kanske, om nu AMS kan gå med på det, annars tar jag mina tredjehandsval som jag säkert skulle stor trivas med. Bara jag får komma ut lite, men allt har sin tid, lite i taget, och ingen stress eller press.
 
Oj, vilket blandat inlägg det blev här, blogglusten var visst på topp! ;D