Kollar lite över axeln och visslar..

Nya skor borde väl kanske inte vara något jag "behöver" just nu - tittar bort mot hallen och räknar alla par jag köpt på sista tiden. Jag har blivit SKOGALEN, och jag skyller detta på EN person, som hade många par skor när vi träffades ;) 
 
Jag har totalt börjat älska skor, annars har jag kört skateskor/converse/ballerina. 
Nu har väl NIKE tagit över mig totalt, NIke air max är den mest populäraste skon här hemma.
Och Just nu i skrivande stund äger jag två par av dem, ett par sålda, Stellas såldes.
Meeeen, trumvirrvel! Stella och Alice har snart varsina om bara posten kan komma.
Jag har inte beställt mina nya ännu, inväntar rätt färg ;)
 
Ilandsroblem skriker många nu, men är man en sucker för skor så är man. Tror inte jag är riktigt ensam om det, var inte längesen jag la upp en bild på ett gäng med nike skor på instagram där jag är mest aktiv nu för tiden. Men den kommer här med. 
 
 
Detta är våra spring skor som vi säger här hemma ;) En härlig blandning av färg och bästa skorna! 
Sen har vi våra converse, jag och hela barnaskaran, sen självklart sneakers. Pappan kör fort med skateskor, och även Lowe sålde in sig ett par ;) 
 
 
Mina Nike Air - mina små älsklingar! <3
 
 
 
 
 
Nike