Vad erbjuder denna torsdag på?

Idag var det en seg dag att gå upp ur sängen, sovit dåligt och ville helst ligga kvar och sova många timmar till. 
Men idag är det möte med försäkringskassan först ut, sedan ett till möte på eftermiddagen så hade inte mycket till val än att gå upp ;)
 
Älskar egentligen att gå upp tidigt och ha hela dagen framför sig, även om man inte gör så mycket om dagarna ÄNNU, måste jag säga. För snart ska jag ut i arbets livet, eller plugga? Jag vet inte riktigt ännu, jag vet bara att NU är det dags, nu ska jag göra något för jag är så fruktansvärt trött på att gå hemma och bara glo!
Jag hoppas att jag antingen kan få en yrkes utbildning som jag verkligen hoppas på, eller ett bra jobb som man trivs på. Tycker att man ska försöka ha ett jobb som man gillar, vill göra och trivs med. 
 
Egentligen skulle jag faktiskt ta många jobb jag aldrig kunnat tänka mig förut, men det ser jag som något positivt eftersom jag varit så bortskämd när det kommer till jobb förut.  
När man blir så trött på att bara vara hemma så känner man sig tacksam för minsta lilla jobb, och jag hoppas att jag får börja ett vikariat snart även om det inte är ett heltids jobb så är det alltid något.
 
Sen har jag ju självklart mina hobbys kvar, fotograferingen mest som sakta börjar komma tillbaka igen. Jag behövde verkligen en stor paus med den ett tag när allt bara blev fel, och jag började känna mig så otroligt utnyttjad för att jag är för snäll, och jag blev så otroligt utnyttjad. Det såg jag inte då, men nu ser jag det. 
Och så ska jag aldrig låta det bli igen, det är inte lätt att köra med mig längre och det är så skönt! 
Mer om det i kommande inlägg :) 
 
Blev ett långt morgon inlägg här, men ibland är det så :) ♥
Ha en fin morgon!