We gonna let it #burn

#burncancer 
 Visste ni att mer än var tredje människa som lever idag kommer att få en cancer diagnos? 
 
Otroligt skrämmande och så hemskt.
Det är ganska svårt att förstå när man väl sätter sig ner och tänker på det.
Att det faktiskt är många som får diagnosen cancer.
Och jag kan erkänna att det gör lite ondare i hjärtat när barn eller yngre råkar ut för detta, även om många tårar fallit ner på min kind för dem äldre med. 
 
 
Att få vara en del av denna kampanj från #jollyroom och samarbeta med #burncancer med förmån för #ungcancer arbete är en ära för mig.
Jag skulle aldrig tacka nej till en sån viktig sak att sprida vidare, kampen mot #ungcancer ligger mig varmt om hjärtat, likaså som cancer och barn cancer. 
Den första oktober påbörjas kampanjen #burncancer, och hos jollyroom som är återförsäljare av ljusen kan man köpa dem och vara med i kampen! 
 
Och tio procent av priset per sålt ljus går till ung cancers otroligt starka arbete för att hjälpa cancerdrabbade både under och efter sjukdom.
 
 
Detta inlägg skrivs för Burn Cancer som säljs till förmån för Ung Cancer
 
 
 
 
1
P

hej, har du instagram? :)