I call it perfection ♥

Vissa fnyser, vissa älskar, vissa hatar, vissa kallar den överdriven, vissa säger onödigt.
 
Jag säger, alldeles, alldeles underbar! 
 
 
 
 Jag är en mästare på att inte hålla mina telefoner eller ipads speciellt hela.
Dock var det en olycka med den andra ipaden.  Och tackvare Telia så fick vi en liten uppgraderad utbytesenhet.
Hade en Ipad Air förut, nu blev det en Ipad Air 2 ♥
Ingen skillnad säger vissa, men här sitter en äkta apple nörd.
 
Med en Ipad, Ipad Air, Ipad Air 2, Macbook, Iphone 6 Plus och såklart en Imac.
Sen ett lager med trasiga iphones ;) Jag bara älskart, det kan inte bli smidigare än att ha allt i Apple!
Synka och dela, allt är klart, allt finns på alla prylar utan krångel!
Visst har jag svurit åt både macbooken och imacen, men nu kan jag inte släppa mina små älsklingar.
 
 
 
 
 
 
1
Hannah S.

Riktigt snygg är den iallafall! :)