Är det dags att ta upp bloggen igen?

Många väldigt många gånger den senaste tiden har jag funderat på att börja blogga igen. 
 
Jag kan ärligt säga att jag saknar det enormt mycket, och så var det längesen jag kände, att jag ville göra något som jag gjorde förr så mycket. Sakta men säkert så har jag tänkt varje kväll att "imorgon då hoppar vi på bloggen igen" men inte förens idag sitter jag här och skriver. Men vad jag har hört så är bättre sent än aldrig. 
 
Det enda som stör mig är tangentbordet, det låter extremt mycket mot vad mina andra tangentbord brukar göra men det kan också bero på att ett tag så gick jag över till en "spel nörd" och skulle så klart köpa ett tangentbord som var hetast för just gaming ;) Även dem dagarna är förbi och jag har återigen tappat ännu ett intresse. 
Mycket beror nog på att jag blev säng liggandes i flera månader och orkade inte göra annat än att sova, och kräkas då förstås, det hör visst till den delen av livet. Mer om det i ett annat inlägg tänkte jag, just nu skulle jag börja och se hur allt detta kändes igen. 
 
Och det känns ganska bra, med musiken i öronen och orden flödar som aldrig förr, som det brukde göra då man bloggade. En del av mig, en stor del hoppas så klart det sitter i ett par år nu igen för det var en hobby som jag verkligen älskade och hoppas har kommit tillbaka för att stanna nu, för jag vet även att kommer jag igång med bloggandet så kommer jag igång med fotograferingen igen som jag också tappat bort helt på vägen. 
 
Jag skulle kunna skriva och skriva och skriva men man måste avsluta också så ni orkar läsa :) 
Och jag ska göra mig redo för att hämta Alice och Lowe på skolan och lilla Stella på dagis! 
 
Så vi får väl se, vi kanske hörs redan ikväll igen :) 
blogg - vardag
1
Anonym

Spännande/ Maria