Blogg lust!

Hej på er
Ni som fortfarande hänger kvar i hopp om att jag ska börja blogga igen. Och jag kan inte räkna hur många gånger jag både känt och skrivit att jag ska börja blogga igen. 

Men nu har det dykt upp i huvudet flera gånger dem senaste veckorna. 
Den enda nackdelen är att jag knappt hinner med att sitta vid datorn men nu provar jag från mobilen och det kanske kan funka.
Ibland är det klart det finns tid, men Lilly är en envis liten tös som endast vill sova på mig och då blir det svårt att hinna med något annat. 
Samtidigt är det så mysigt att ha henne sovandes på mig men ibland vill man inte sitta still :) 

Jag hoppas denna blogg lust håller i sig då jag alltid brunnit för att blogga och fotografera. Och jag saknar verkligen bloggen, och att blogga!

Får se om det hinner komma ett inlägg till idag! 

(null)
Stora tjejen som redan blivit 6 månader